Wednesday 26 October 2011

Baking

Baking = buat kek
hmmm.. betul ker..
apa pun.. semenjak bergelar isteri ni, minat saya terhadap mempelajari membuat kek, kuih & seangkatan dengannya sangatlah memberangsangkan.

Kalau ada masa lapang, 2 @ 3 hari sebelum tu mesti dah plan utk buat kek apa..
Lagi 1, sebab saya beria sangat dengan mempelajari ilmu membuat kek ni, sebab my dear hubby tersangat lah suka dengan kek..

hmm.. x byk pic2.. kek yg saya snap dulu..tp ada lah skitt

kek lapis marie-horlicks

kek lapis rempah


hmm..yg latest... apam dot-dot..haa.. apam ni dibuat bersama2 my sisters..ni hasilnya


apam dot-dot n corak2..
saya ada jugak bercita-cita nak ambil baking course.. cuma x kesempatan jer
hmm.....
kepada sesiapa yg suka baking macam saya.. saya ucapkan


"HAPPY BAKING"

No comments:

Post a Comment