Wednesday 23 November 2011

Amanat terakhir...

Huhuhu.. sedih rasanya.. saya melepaskan tugas & tanggungjawab saya kepada rakan seperjuangan.
sebenarnnya, di Universiti saya hanya bergiat aktif dengan sukan kegemaran iaitu SOFBOL.. tetapi disebabkan pelbagai faktor.. saya terpaksa melepaskan jawatan & memberikan amanat terakhir kepada junior2 dalam merangsang mereka supaya memberikan komitmen yang penuh pada pasukan..

di UTHM ni, sukan agak terpencil.. jadi saya dulu sedaya upaya menaikkan martabat sukan ni.. & saya berharap sangat supaya apa yang saya tinggalkan kepada junior2.. tidak berkubur begitu sahaja..

Sedih rasanya meninggalkan padang semalam.. apakan daya.. komitmen keluarga & pelajaran lebih mendahuluinya...  uuuhh...  mcm nak nangis... apapun.. majulah.. DAGGERS!!!!

antara kenangan bersama team..




jersey terbaru.. sempat saya tempah.. walaupun dh meninggalkan team.. sobsss..sobsss..sobsss



No comments:

Post a Comment