Wednesday 23 November 2011

Anak Buah Angkat

Assalamualaikum..

Sekarang ni cuti sekolah pun dah tiba.. wah.. budak2 semua seronok la..dapat cuti yg panjang sebelum memulakan musim persekolahan yang baru..

di rumah saya ni, emak saya ada menjaga 3 org anak kawan saya.. umur dia yg sulung 11 tahun darjah 4, no 2, darjah 1 & yg bongsu 1thn setengah.. tapi.. byk2 adik beradik dia ni.. yang paling nakall.. yang bongsu.. Aisyah rania..

Saya sayang mereka ni dh macam adik beradik & yg kecil tu mcm anak saya sendiri.. sbb dari mereka kecil saya tolong mak jaga...jadi kalau apa yang saya buat, selalu saya & husband x lupakan mereka..

contohnya.. mcm pergi tgk wayang, msti saya akan bawak abang dia yg 2 org tu.. mcm cuti sekolah yang dulu, kami bawak diaorg pergi taman tema wet world.. mungkin saya suami isteri suka melayan budak2 kot, sampai sanggup bawak 5 org budak (termasuk anak saya ke taman tema air tu) yg kecil lagi tu x dpt nk bawak la kan.. sbb masih kecil & terlampau aktif..x per rania yer.. nnt dah besar.. mama bawak la yer..


yg gambar atas tu,, abang2 dia.. sampai ke kebun kami bawa diaorg
yg gambar bawah ni la Aisya Rania.. comel kan.. tapi.. jgn terpedaya dgn kecomellannya.. dia sgt nakal..

No comments:

Post a Comment